torstai 26. toukokuuta 2011

Food or Company?


Mä en oikeesti tiedä mitä mä teen. Mul on kauheit ongelmii kaiken kans, kaikki asiat stressaa hirveesti ja sit ahistaa hitosti koko ajan... Ja sit pitäs päättää huomisaamuun mennes et meenkö mä lontooseen vai en...

Syyt miks haluisin mennä sinne:
Siel mul ois mahis laihtuu, koska siel ei tarkkailla sillee sitä mun syömist.
Sit mun ei tarvis selitellä kellekkää, miks en menny sinne.
Jos en mee, joudun sairaslomal loppu kouluajaks ja joudun syömään siis paljon enemmän ku ennen

Syyt miks en haluu mennä sinne:
Mua stressaa hirveesti kaikki mitä pitää tehä ja kaikkee
En jaksa niit ihmisii
En oikeesit enää jaksa esittää et mua kiinnostais ihmisten jutut ja koko Lontoo
Mua pelottaa et hajoon siel totaalisesti, et mun kulissit ei pysy enää kasassa
En haluis syödä niitten kaa, ku en oo tottunu syömään niitten kaa
En tiä, mitä siel syödään, ja kui paljon mun täytyy syödä siel
Asuisin siel 7 muun meijän luokkalaisen tytön kans samas huonees, enkä usko et kestän sitä
En pysty vaihtamaan vaatteit siel ja muutenki koko peseytyminen yms. on viel hämärää, et miten se toimii


Ei nyt tuu enempää syitä mieleen, mut siin nyt muutama. Ja tuntuu vaa et kyse on siit et kestäks mä paremmi ihmisii vai ruokaa? Syönkö mieluummin täällä helvetisti ja lihon, vai meenkö lontooseen ja syön vähemmän ja yritän olla hajoomat niitten ihmisten keskel?
Nyt mul ois mahis nimittäin olla menemättä sinne lontooseen, huomenna mulla on aika sinne psykiatrisel polil, se on joku lääkeaika, siel mul määrätää jonku näköset masennus/ahdistuslääkkeet, ja silt lääkärilt saisin sairaslomaa,ja kiellon lähtee matkal...
Täl hetkel en oo menos lontoosee, nyt on sellanen olo, et en todellakaa pysty menemää sinne, mieluumin syön helvetisti ku meen sinne... Mut huomen saattaa olla sellanen olo, et syöminen on nii vaikeet, et mieluummin meen lontoosee kärsimää ihmisist, ku syön tääl vitusti...

Tää ilta on menny itkemiseen ja ahdistukseen ja kuolemisen miettimiseen... On taas sellanen olo, et haluisin mieluiten vaan lopettaa tän kaiken ihan lopullisesti... Sakset houkuttaa aika helvetisti,katotaa miten täsä viel käy...


Syöminenki on nyt kyl helvetin vaikeet, ei siitäkään meinaa mitään tulla, mut ei se oo nii kamalaa ku kaikki muu... En tiä, mitä sit tapahtuu, jos jään tänne, ja joudun syömää vaik kui paljo... Saattaa olla, et en vaan pysty syömään nii paljon, ja noi laittaa mut tyylii johonki osastol...
Sen näkee sit, jos jään tänne.

Huomen kirjotan lisää ja kerron, mitä päätin; lähenkö lontooseen vai jäänkö tänne

1 kommentti:

  1. mene sinne lontooseen, se on ainutlaatuinen kokemus. sä opit sietämään ihmisiä ja se auttaa sua parantumaan, että syöt niitten kaa. tiiän sen ahdituksen. mutta tee kumminkin minkä parhaaksi näet.
    paaaaaljon voimia ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)