tiistai 31. toukokuuta 2011

Nyt taas ahistaa ihan koko ajan
Viime yö meni ahdistuksen vallassa
aamu alkaa ahdistuksen vallassa
koko ajan se seuraa mua
miksei se jätä rauhaan?

En saa nukuttua
kaikki asennot on huonoja
aina mä tunnen mun läskit
mä en pääse niiltäkään pakoon
Pyörin vaan sängyssäni
ja yritän löytää asennon,
jossa mä en tunne kaikkia pehmeitä kohtia mun kehossa

Musiikit soi täysillä korvissa
mä en halua ajatella
mä haluan hukuttaa mun kaikki ajatukset musiikkiin
mä en halua antaa sille äänelle valtaa
joka sanoo että mä en ole tarpeeksi
mä en ikinä ole tarpekksi sille
Musiikkikaan ei peitä sitä kokonaan
mä kuulen sen kuiskutuksen koko ajan
miksen mä pääse siltä pakoon
miksei se jätä mua edes hetkeksi rauhaan

Mä en vaan pysty olemaan sellainen, mitä se haluaa
mä en pysty ikinä olemaan pieni ja hento
musta ei ikinä tule laihaa
mutta se ei silti luovuta
silti se yrittää saada musta laihan
ja mä en pysty toteuttamaan sitä mitä se haluaa

Musta tuntuu taas, että mä oon jo luovuttanu
mä en jaksa enää yrittää nousta täältä
mä haluan vaan antautua sille
se on helpompaa
kuin taistella vastaan
kun mä en kuitenkaan ikinä pääse siitä täysin eroon
se kiusaa mua niin kauan kunnes mä teen mitä se haluaa


Mä en tiedä mikä mussa on
miksen mä voi edes ottaa mun lääkkeitä
mikä mua estää
mä en ole ottanut masennuslääkettä lauantain jälkeen
vitamiineja en ole ottanut ollenkaan
ehkä kerran
enkä mä saa ottaa edes melatoniinia
enhän mä ansaitse mitään apua
kyllähän mä pärjään ihan hyvin ilmankin

Oonko mä ihan sekaisin? Taidan olla

3 kommenttia:

  1. Sulla on voimia, kaiva ne jostain! Sun on pakko jaksaa, haleja ♥

    VastaaPoista
  2. Et sinä pikkunen oo sekasin, se on sairaus vaan. :( Ottaisit ne lääkkeet.. ku just iteki kerroit ettei niistä mitään haittavaikutuksia oo, mitään isompia ainakaan.. ne auttais suo paranemaan ees sen verran että jaksaisit ottaa sulle tarjottua apua vastaan paremmin ja keskittyä paranemiseen. Oot ihana<3

    VastaaPoista
  3. Kyllä sä ansaitset apua, sun täytyy saada apua! Paljon tsemppejä♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)