maanantai 30. toukokuuta 2011

Joo ei se iskä sit tullukkaa... Ei se mikään suuri yllätys ollu, mut oishan se kiva ollu, jos se olis tullu käymää...
Hetken aattelin jo, et jos se jopa tulis,mut onneks en odottanu kauheesti, ni ei tarvinnu pettyy. siihen mä oon jo tottunu mun vanhempien kaa; etten odota mitään, niin ei tarvi pettyä...

Nyt mul on tällee muuten paljon paremp olo jotenki, kun ei tarvii stressata mistään...Enne sitä lontoon matkaa stressasin sitä ihan hirveesti, ja sit mul tuli siitäki varmaan aika hirvee olo. Nyt vaa ahistaa syöminen ja läskit.
Eilen en taas saanu nukuttuu ku oli niin helvetin läski olo,joka paikas liikaa pehmeetä läskiä...
Nyt mä joudun syömään ihan vitusti, 4 kertaa päiväs kaikkee...
aamu:leipä päällysteillä/puuro ja jugurtti
kahentoista aikaan: jotain "kevyttä" niinku salaattia, tänään vissiin kasvissosekeittoa jne.
Puol neljältä: Lämmin ruoka ja maitoa-.-
Iltapala: 2 leipää/puuro ja jugurtti...syön nyt kyl puuroa illalla, koska siin on vähemmän kaloreita kun kahessa leivässä...

Siin on mun päivän syömiset... Ihan helvetisti. Ainakin aamu-ja iltapala on hirveitä...

Alan nyt sit käymään yksin salilla aina aamupäivisin, en varmaan ihan jokapäivä mutta kuitenkin. Pakko kuluttaa jotain tosta kaikesta pois. ja alan menemään pyöräl salil, siinäkin kuluu hieman, yhteen suuntaan on joku 6 km. Ja kun mun pitää jokatapaukses olla ainaki tunti ulkona-.- On se kiva, ku omahoitaja vaa valittaa et mun pitäs liikkuu etten vaa liho-.-"mee lenkil" "mee salil" "Liiku" Se ei vissii tajuu kuin paljo se aiheuttaa mul ahistust sil...

Mul on muuten huomen aika ravitsemusterapeutille, pelottaa mennä sinne, siel mul annetaa tarkat syömisohjeet-.-
Mä oon kyl huomannu, et mun on helpompi syödä sillon, ku mul on joku tietty määrä mitä mun pitää syödä. Ku jos mul ei oo mitään määrää, niin sillo mu ahistaa ku en tiä, et oisinks mä voinu selvitä vähemmälläki syömisel ja sit tulee kaamee läskiolo, jos oon syöny enemmän ku "täytyis"...

Nyt mul on ihan hiton tylsää nykyää, ku ei oo kouluu,ja ei oo mitää tekemist... Alan täsä jossai vaihees käydä salil, mut kuitenki... Tulee kiva kesä-.-

3 kommenttia:

  1. Voi sua... Kuule sä selviit siitä ravitsemusterapeutista ihan varmasti, se vaan kyselee ja näyttää kuvia ja kertoo jotain itestäänselviä terveysfaktoja että "pitää juoda maitoa että hampaat ja luut pysyy hyvänä". Ja sitten se antaa jonkun syömisohjeen, missä kerrotaan mitä pitää syödä ja jonkun tavotteen mihin pitää pyrkiä ens kertaan mennessä. Sä selviit, oot niin vahva! ♥

    VastaaPoista
  2. Voi, kiitos paljon♥ olet ihana!
    Etköhän sä keksi kesäksi jotain tekemistä :-) ! ja hei ei noi sun syömiset ole "ihan vitusti", usko pois!
    Voimia!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)