lauantai 21. toukokuuta 2011

Tosiaan, perustin vielä kolmannen blogin, koska tän lastenkodin aikuiset löysi ton elämän sirpaleet-blogin... Laitoin sen salaseksi, mutten halua kirjottaa sitä salasena, joten tein uuden blogin.

Pitäiskö mun kertoa hieman itsestäni...

Eli mä oon 16-vuotias tyttö, ja asun siis lastenkodissa. Mun toisessa blogissa lukee enemmän mun menneisyydestä, tästä pääset siihen. Kannattaa ehkä muutenkin lukea tota blogia, että pääsee mukaan...
Mä kirjotan tänne siis kaikkea, mitä mun päässä liikkuu...Masennukset, ahdistukset, syömisestäkin varmaan...

 Nyt on tapahtunut paljon kaikkea tässä lähiaikoina, kun aikuiset sai tietää tästä kaikesta paskasta. On lähetteet jokapaikkaan, lasten ja nuorten psykiatriselle polille ja sitten sh-polille kans. Siellä psykiatrisella olin jo kerran, ja se oli tosi ahdistavaa, mutta maanantaina uudestaan juttelemaan sinne sen pelkän sairaanhoitajan kanssa tarkemmin tästä mun tilanteesta...Jos siellä pystyisi kertomaan vähän enemmän, kun en keskiviikkona uskaltanut, kun oli monta ihmistä...Ensi Keskiviikkona menen sinne sh-polille, siellä tehään terveystarkastus, ja sitten jutellaan ravitsemusterapeutin kanssa mun tulevasta ruokavaliosta-.- Sitä en haluis yhtään, koska mä en haluu lihoo yhtään! oon nyttenkin lihonut jo ihan tarpeeksi, en tiedä yhtään kuin paljon painan, mutta veikkaan, että jotain 48kg...hyi helvetti! Ku nyt mul meni just hyvin laihdutuksen kanssa, ja sit noi menee pilaamaan sen-.- Nyt mun pitää syödä ihan vitusti, ja määrä viel kasvaa, ku saan sen suunnitelman.... en vittu haluuu! mun ei tarvii syödä noin paljon, noi ei älyy vittu mitään!!! Ja ne otti mun vaa'an pois!! Ahistaa, kun en tiedä tarkkaan, kuin paljon oon lihonu! Ja muutenkin ahistaa kaikki ihan helvetisti!

Mä oon muutenkin jotenkin ihan hukassa, tuntuu ettei missään oo mitään järkee...mitä mä teen, kun en voi laihduttaa? Mä en keksi mitään. Mä haluun vaan laihtua vähän pienemmäksi.  Ja noi haluaa lihottaa mut vielä läskimmäksi. Ja mä en suostu! en vitus oikeesti. Mut en voi oikeen ruuastakaan kieltäytyä, kun ne laittaa mut heti osastolle, ja ne saa mut sinne ku ne sanoo et ne ei ota vastuuta musta...perkele!

En nyt taas osaa kirjottaa oikeen mitään, mun pää on nykyään oikeesti ihan tyhjä!-.- sori...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)