keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Mä olin eilen siis siellä ravintoterapeutilla. Siellä se selitti että mitä mun pitäis syödä päivän mittaan ja katottiin kuin paljon mä syön päivän mittaan...
Sit se anto mulle ateriasuunnitelman, jossa on ruokaa ihan vitusti. Laitan tähän nyt että mitä mä joudun syömään joka päivä.

Aamupala

3 viipaletta leipää tai lautasellinen puuroa ja 1 leipä
leiville tai puuroon 2 tl rasvaa
2-3 viipaletta juustoa tai lihaleikkelettä
lasillinen maitoa

Lounas

2 perunaa tai 2dl riisiä/pastaa
1dl lihaa/kanaa/kalaa
tai 3 dl laatikkoruokaa/risottoa
salaattia/lämpimiä kasviksia
2 viipaletta leipää, joille rasvaa
lasillinen maitoa/piimää


Välipala

hedelmä tai 2-3dl marjoja
2 viipaletta leipää, joille rasvaa
2-3 viipaletta juustoa tai lihaleikkelettä

Päivällinen

Kuten lounas tai esim.
3 dl keittoa
2 leipää, joilla leikkeleitä
lasillinen maitoa/piimää

Iltapala

2 viipaletta leipää, joille rasvaa

hedelmä, vapaasti kasviksia
jogurtti/viili tai lasilline maitoa/kaakaota/piimää



Siin on vitusti ruokaa, en tajuu, miten pystyn syömään noin helvetisti. Nyt kyllä mun ei tarvii syödä 2 leipää lämpimän ruuan kanssa, vain 1... Mut silti...
Äsken oli aamupala, ja se alko huutamisel, huusin vaa etten pysty syömään noin paljon kerralla ja en suostu syömään kuin 2 leipää... Sain sitten syödä vain 2 leipää, tai söin yhden sämpylän...
En kyl tajuu, miten tuun selviimään muist ruokailuist, ku toiki oli nii helvetin vaikeet....

sit mut pakotettiin vaa'al, ja painoin järkyttävät 47.2. siis hyi vittu. Jos lihoin tol syömisel noi paljon, niin kui paljon lihoon täl syömisel sit? Vittu mä oon parin viikon pääst sellanen 55 kilonen pallo...

Nyt mä oon päättäny, etten näytä enää kertaakaan noille, et kuin vaikeet syöminen mulle on... En enää kertaakaa ala huuta vittu mistään... Syön vaan kiltisti kaiken mitä annetaan, en enää näytä mitään tunteil noil, nyt panostan enmmän kulissien ylläpitämiseen, ku ne nyt on vähän hajonnu taas...
En tiä kyl mitä sit tapahtuu, ku alkaa ahdistaa liikaa...Sit kyl pelottaa, et teen jotai itelleni, nyttenki tuntuu silt koko ajan, et koht mä oikeesti mieluummin tapan itteni ku syön ja lihon...Ja jos mä nyt syön noin helvetisti ja lihon helvetisti, ni sit saattaa kyl tapahtuu jotai....Koska nyt alkaa mennä tä ahistus jo ihan yli...En saa nukuttuu sen takii, et oon niin läski ja lihon lisää... sit ku oikeesti lihon vitusti, ni sit...


Ja sit mä luulen, et noi lukee tätä mun blogia... koska eilen kirjotin, etten oo syöny noit lääkkeit, ja tänään omahoitaja sit sanos, et ne aikoo kyylätä, et mä varmasti syön kaikki vitamiinit ja kaikki...
Vittu jos ne oikeesti lukee tätä, ni voi vittu. Sit mun pitää mennä johonki muual...


Jos te nyt luette, niin mä toivon, et te sanoisitte sen mulle! Tiiän kyl ettette varmaan sano mitään, mut mä toivon, et te kertoisitte, jos te nyt oikeesti ootte lukenu tätäki blogii....

2 kommenttia:

  1. Näen että sun sydän on palasina lattialla.
    Mutta muista aina, että sä olet ihana ihminen,
    ainutkertainen.
    Älä rakenna muureja,
    eivät ne kestä ikuisuuksia.
    Kulissitkin kaatuvat aikanaan.
    Älä piiloudu verhojen taa,
    ne palavat tuhkaksi nopeammin kuin huomaatkaan.
    Sä näet kyllä auringon,
    nyt vain paistaa läpi harmaan verhon.

    Voimia rakas ♥

    VastaaPoista
  2. Tässä kattoen ei toi niin pahalta näytä. Tolta kai normaalin ruokavalion kuuluiskin näyttää. Uskon et se on varmasti vaikeeta, alussa ainakin.

    Onkohan se välttämättä hyvä idea koittaa pitää kulisseja ylhäällä, jos seuraus on se että teet jotain itelles.. et saa tehdä oikeesti, oot niin arvokas ja ihana ihminen, kunpa tajuaisit sen itsekkin. Joku päivä vielä tajuat, oon varma. Oot muokin tsempannu ihan älyttömästi ja tukenu ja kaikkee. En kestäis jos lähtisit, tulisin ihan varmasti perässä. Kun ne lääkkeet rupeee tehomaan ni ihan varmasti sun olo helpottuu ees hieman ja näät jotain toivoa. Nyt on kesä ja ei tartte koulustakaan stressata, kuin ihanaa ♥ Koita nauttia jostain ihan pienenpienistä jutuista, musiikista, kauniista maisemista, siitä että oot pukenu kivat vaatteet.. kuulostaa jostain terveystiedon kirjasta revityltä, mutta se auttaa.

    NÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIN PALJON VOIMIA JA HALEJA RAKASIHANA<3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)