keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Eihän se eilinen olo sitten kestänytkään kauaa, iltapäivällä alko ahistamaan taas ihan helvetisti, ja koko loppuillan oli ihan sairaan paha olla...
Nyttenkään ei oo sen parempi olo, ahistaa sairaasti ja stressaa fysioterapia, joka mul on tänään puol yhentoista aikaan...

Nyt mä haluun vaan lopettaa syömisen kokonan, mä en halua syödä mitään, en enää ikinä!
Miten ruoka voi olla noin helvetin vaikea asia? Siis oikeesti, se ahistaa ihan helvetisti. En mä saa syödä, mä oon läski, ei mul oo oikeutta syödä,kyl mä pärjäisin ilmankin...

Mä en osaa kirjottaa nykyään enää ollenkaan, ei siit vaan tuu mitään, joten anteeksi postauksen laadut...

1 kommentti:

  1. Et saa lopettaa syömistä kokonaan! :( sä et ole mikään läski, sä ansaitset syödä ja sun täytyy syödä, että pysyt hengissä !
    Kyllä kaikki alkaa menemään vielä parempaan suuntaan ennenpitkään! Paljon voimia♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)