maanantai 13. kesäkuuta 2011

osastoreissu

No mä lähin perjantaina sitten terveyskeskukseen, kun aikuiset pakotti, ja siellä se lääkäri teki lähetteen sinne samalle osastolle, kun viimeksi. Nyt mua tultii hakemaan ambulanssilla, koska se oli pakkolähete tai jotain. Oli se viimekski mut sillon me saatiin kuitenki mennä omal autol...

No siellä me odotettii, et joku päivystävä lääkäri tulis. Sit se tuli ja menin sinne haastatteluun ja siel se sit kyseli et miks en syö jne. Sit mut punnittii ja katottii et täytänks mä "anoreksian kriteerit" eli mun bmi:n ois pitäny olla alle 18, mitä se ei tietenkään ollu, ku painoin 46.5, eli bmi oli 18.4...
Sit ne miettis vaik kui kauan et ottaaks ne mua sinne, ne ei ois halunnu, mut kyl ne sit otti ku en pystyny lupaamaan etten tee itelleni mitään ja syön, jos pääsen pois...

Siel ei ollu todellakaan kivaa, ekana iltana mua uhkailtii nenämahaletkul ja kaikkee... En haluu sinne uudestaan...
Mul on ens maanantain joku arviointikeskustelu siel, sit katotaa miten oon pärjänny tai jtn...

Mut sit mul on joku kriisipaikkaoikeus sinne, eli jos mun tilanne menee nii huonoks, et tarviin osastohoitoo, ni voin mennä suoraan sinne ilman mitää lähettei tai mitään...

Mut en usko, et pystyn syömään ton ateriasuunnitelman mukaan, siin on liikaa ruokaa mul, en mä vaan pysty syömään niin paljon...

En taaskaan osaa kirjottaa, ei tuu mitään, liian paha olo, ei löydy sanoi...
Nyt voi alkaa lukemaan teijän postauksianne, jos pystyn keskittymään...

2 kommenttia:

  1. Voi rakas ku muo pelottaaaa sun puolesta!! :< Kunpa nyt pystyisit syömään ni et joutuis sinne osastolle, ku siitä selvästi ei ollu ku haittaaa niinku ite sanoit ettei siel parane.. Haleja♥

    VastaaPoista
  2. Voi sua :( Sä pystyt siihen kyllä, mieti mitä tapahtuu josset sä syö! Voimia ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)