keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

mul on ollu ihmeen hyvä päivä. Vaik mul oli tänään ravitsemusterapeutti. Kyllähän siel ahisti vitusti,mut sit se meni ohi ihmeen nopeesti. Nyttenki on sellanen olo, et vois ehkä tehäkki jotain, mikä on aika ihme. Lauloin äsken tääl, mitä en oo tehny piitkään aikaan. Ja muu tenki jotenki parempi olo...
Alkaakohan se lääke vaikuttaa? Nyt oon syöny puoltoist viikkoo sitä, lauantaist saakka sitä 20mg annost...

Onhan mul hetkii, ku on paha ollo ja vaan jäädyn ja haluun pois, mut nyt on ollu myös hyviä hetkiä.

Mut silti must tuntuu, et ei mul kuulu olla hyvä olo, en mä saa nauttii mistään, ei mun kuulu.

Mä estän itteäni nauttimasta.  Miks? Miks mä en sais nauttii mistään, miks mul pitäs olla ihan paska olo koko ajan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)