perjantai 24. kesäkuuta 2011

Miten voi olla näin helvetin paha olo?

Mun tekis vaa mieli ottaa jotai terävää ja viiltää nii syväl ku vaan on mahollista
mieluiten valtimosta, ettei tarttis kestää tätä paskaa enää hetkeekää kauempaa

Nyt mun pitäis varmaan mennä takasin sinne osastolle, mut en haluu, koska sit en pysty tekemään mitään itelleni eikä siit oo muutenkaa mitää hyötyy et hengaan siel ja mul tulee vaa entist paskempi olo jos mahollista
Eikä ne osaa auttaa siel, määrää vaa lisää lääkkei, masennukseen, ahdistukseen, nukkumiseen, sit ne antaa rauhottavaaa ennen ruokailuu...sit ne luulee et mä parannun ku ne vähän nostaa lääkemäärää...

Mut mikä ees auttais mua?ku en osaa puhuu kellekkään, pitäs vaa uskaltaa kertoo kaikki mutku ei vaan pysty...
Mikä siin on oikeesti niin vaikeeta? En mä voi vaan sanoa niille että "joo haluisin just nyt tappaa itteni ku ahdistaa niin helvetisti etten kestä enää"" joo varmasti... ja en mä osaa selittää mitään kenellekkään just sillee miten asiat on... Vittu helpompi ois vaa ottaa veitsi ja viiltää valtimo auki...

Joo sori hilpeetä tekstiä taas, mutku on vaa nii paska olo... Kerron ehkä siit osastost siit enemmä joskus myöhemmi, sori:(

1 kommentti:

  1. Ää tää on niin surullista luettavaa :( älä tee mitään itsellesi ! Kyllä kaikki vielä kääntyy paremmaks, koita jaksaa taistella ! Halaus♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)