keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Mä en taaskaan tiedä. Mä en oikeesti yhtään jaksais tätä oloa, ihan hirvee olo koko ajan, koko ajan tekee vaan mieli tappaa ittensä, se tuntuu vaan houkuttelevalta, siinä ei oo mitään negatiivista siinä ajatuksessa. Se olis vaan helpotus mulle. Nyt se osasto tuntuu huonolta idealta, koska sillon mä en pystyis lopettamaan tätä sillon ku mä haluan. Mua pelottaa, et ne lihottaa mut ihan palloks ja mä en voi estää sitä, koska jos en syö tarpeeks, ne laittaa mut letkuihi... Vittu oikeesti iha perseestä. Paitsi että meen kuitenki sinne nuorisopsykiatrisel osastol, siel hoidetaan pääasias mun masennusta ja ahdistusta, muttei syömispuolta niinkään paljoa varmaan... koska ei toi oo mikään syömishäiriöosasto. Ja siihen mä en ees halua apua, mä haluun laihtua.

Mua ahistaa kaikki taas ihan järjettömästi, en kestäää! Täst ei tuu oikeesti mitään. Mä en pysty kirjottamaan, ku ei oo sanoja. En oo pitkään aikaan enää kunnolla pystyny kirjottamaan tänne, mut ehkä sit joskus taas...

2 kommenttia:

  1. Oon niin helpottunut sun puolesta, että meet sinne osastolle! Hyvin se menee, sua autetaan siellä! Voimia ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)