keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

osastolle-->

Se olis sit huomen osastolle. Aamula kklo 8. Se osastolääkäri soitti mun omahoitajalle, ja ne tuli siihen tulokseen, et mun ois parempi siel osastolla.

Mä en tiiä, et kui kauan oon siellä, mut kyl mä vissiin ainaki muutaman viikon oon. Mut ku mä oon vapaaehtosesti menos sinne, ni mul on helpompaa, pääsen viikonlopuiks lastiksee ja muutenki pääsen helpommin ulos ja kaikkee…

Nyt mä sit kyl toivon, et siit ois jotain apuu, koska mun olo on ihan hirvee koko ajan, ja jos tä ei parane, ni en kestä olla siel…

 

Nyt ei taas tuu mitään tekstii, sori.

5 kommenttia:

  1. voi koita jaksaa pieni <3 kyllä se helpottuu.. aivan varmasti! Kerro avoimesti tunteistasi!! <3 tsemppiä!!!!

    VastaaPoista
  2. iha hirveesti tsemppiä sinne!! et usko miten helpottunu oot että saat vihdoinki apua niiin paljon ku tarviitki! <3 siel ihmisten ainaki pitäis osata hommas ja pääset alkuun paranemisessa. oot rakas ja lupaan tul kattoon suo sinne♥ ja mulle saa soittaa koska vaan!

    VastaaPoista
  3. koita jaksaa kultapieni <3 olet tärkeä, ihana, ainutlaatuinen. Halauksia <3

    VastaaPoista
  4. Mäkin toivon että osastosta olisi sulle apua, hurjasti tsemppiä ja voimia sinne ja muutenkin♥

    VastaaPoista
  5. Voimia <3 Osastojakson aloitus on rankkaa, mutta koita vain selvitä päivä kerrallaan.

    Ja ajattele, että esim. 4 vkoa on sun koko elämässä aika lyhyt aika, jos siinä ajassa ehditään auttaa sua ja saadaan sut voimaan paremmin.

    Anna hoidolle ja itsellesi mahdollisuus! Olet monien mielessä <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)