tiistai 14. kesäkuuta 2011

Mulla on pahempi olo kun ikinä
Mä en tiedä miten mä tuun kestämään 
Mä en montaa päivää pysty kestämään tän kanssa

Mä tiedän, että mä pystyn lopettamaan tän ihan milloin mä vaan haluan
Mutta mä en tiedä, miks mä en vielä oo tehny sitä

Eilen taas pitkästä aikaan viilsin, käsiin
Mä en tiedä, miten mä pystyin olemaan niinkin kauan ilman
Kai mä ajattelin, että mä lopetan sit kaiken kerralla

nyt mul on kyl tullu myös sellanen olo, et mä haluun parantua. Ja must tuntuu, etten mä pysty siihen tääl lastiksessa... Oon tänään miettiny sitä osastoo, et pitäskö mun mennä sinne ihan vapaaehtosesti. Mä voin mennä sinne millon mä haluan, mut otetaan kyl sisään. Mut sit oisin siel 4-6viikkoo... 
Ja en tiä, jotenki siel oli tosi ahistavaa. Mut jos en mee sinne, ni mä oon aika varma, et mä en tuu selviimän montaa päivää...  

Mä meen sinne ehkä huomenna, jos mul on viel yhtä paha olo kun nyt. Nyt mul ei oo ees saksii, se polityyppi soitti mun omahoitajal tost viiltelyst, ku kerroin sille, ja sit mult lähti sakset. Mut ehkä ihan hyvä, ei tuu lisää arpii...

Mut ilmotan huomenna, jos menen sinne osastolle...











1 kommentti:

  1. Ehkä sun kannattaa mennä sinne osastolle... Voimia pikkunen ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)