perjantai 10. kesäkuuta 2011

En oo suostunu vieläkään syömään. Seisoin tosa varman tunnin, mut en suostunu syömään. En mä vielä voi syödä. Aikuiset sanos, et jos en yhteen mennessä oo syöny mitään, ne soittaa ambulanssin hakemaan...
Mut mun pitäs syödä varmaan ruokaa, ihan lämmintä siis, ja en todellakaan pysty. Aattelin kysyy noilt, et jos riittäis et syön vähän jugurttii,mut en oo viel saanu kysyttyy. Tiiän, ettei se oo tarpeeks...

Mut vittu mä en pysty syömään, vaik noi kuin sanois et tä on vaan jotain tyhmää esittämist, ja helpompi ois vaa syödä. Mut ei oo.

En tiiä, mikä siin on niin helvetin vaikeet, mut mä en vaan pysty enää syömään niin paljon...Oon nyt pystyny melkee kaks viikkoo syömään nii helvetisti, ja nyt en enää pysty,mun pää ei kestä. Jos mä oikeesti joudun syömään sen suunnitelman mukaan, ni mä tapan itteni, ihan oikeesti. Mä en pilaile.

2 kommenttia:

  1. Voi pikkuinen :( Sä et todellakaan tapa itseäsi, vaikka joutuisit syömään, ethän? Mä toivon, että pystyisit syömään :--(
    Jaksamista♥

    VastaaPoista
  2. toi on niin huolestuttavan kuulosta... tarviit pieni apua ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)