torstai 2. kesäkuuta 2011

vittu mä sekooon oikeesti. mul on ihan järkyttävä olo koko ajan, sellanen ihan outo. Hirveen paha olla koko ajan, koko ajan sellanen olo et tekis vaa mieli hypätä jostai alas, et tää paska loppuis viimein. Mut silti mä esitän nyt varmaan enemmän kun ikinä ennen. Mä en anna kenenkään nähdä enää mitään, en näytä yhtään mitään, mä aion olla ihan normaali ja esitän että mä oon ihan kunnossa, syöminen sujuu ilman mitään ongelmia, ei tuu huono omatunto,  ku syön ja ei haittaa vaikka mä lihoisin 10 kiloa. Mä esitän, että mun on paljon parempi olla. Vaikka mun on varmaan huonompi olo kun ikinä.  Mä en pysty lupaamaan enää yhtään mitään, en pysty lupaamaan, että 
kyllä mä pärjään,
mä en tee mitään itelleni, 
mä paranen kyllä vielä tän kesän aikana,
musta tulee taas ilonen ja elämänhaluinen tyttö

sori, mä en vaan pysty lupaamaan sellasta,
mitä mä en usko pystyväni toteuttamaan
tai kyllä mä voin luvata 
mutta mä en haluaisi valehdella
mä en tykkää valehdella teille
mutta aikuisille mä aion valehdella
ja muille kenen kanssa mä vietän aikaa
en mä vaan voi mennä sanomaan että 

hei mä saatan tässä piakkoin tehä itelleni jotain
että älkää ihmetelkö jos mua ei näy enää

2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)