sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

miten mua voi sattua näin paljon?
mikä mua oikeen satuttaa näin paljon?
mikä mua estää olemasta onnellinen ja nauttimaan elämisestä?
Mikä mut oikeen saa haluamaan kuolemaa?
Mikä mut saa satuttamaan itteäni?

Miks mä haluaisin vaan itkeä ja huutaa ja raivota kaikille, mutten pysty?
Miks mua ahdistaa näin paljon?

Mä en pysty kattomaan ketään silmiin 
mä pelkään että ne näkee jotain
tai sit mä pelkään mitä mä nään niiden silmistä
mä en haluu kertoo kenellekkään tästä tuskasta
Mä vaan nauran ja esitän että kaikki on hyvin, 
vaikka näkymättömät kyyneleet valuu koko ajan mun poskia pitkin
Ja näkymättömät kädet kuristaa kurkkua ja estää mua hengittämästä vapaasti
Ne puristaa mua joka puolelta ja estää mua elämästä
ne haluu vaan että mä kuolen

Mun tekis vaan mieli ottaa joku terävä, ihan sama mikä,
ja viiltää niin syvälle kun mä vaan pystyn
Mä suunnittelen koko ajan, miten mä teen sen
pitäiskö vaan viiltää valtimo auki?
vai pitäskö tehä se jollain kivuliaammal tavalla

Jos mä en vielä tänään sitä tee, mieli kyllä tekis
jos mä koittaisin selvitä ens viikost hengist, ja sit viikonloppuna... 
mä en oikeesti vaan jaksa
mä tiedän etten mä tuu ikinä nauttimaan elämästä
sillon voisin elää hetken kauemmin, jos mä voisin laihtuu
mut mua lihotetaan nyt ja mä tuun lihomaan ihan helvetisti
ja sitä mä en todellakaan halua

Ja kukaan ei pysty auttamaan mua, ei osastolla olo paranna mua 
eikä lääkkeet vie tätä kipua pois musta
Mä en nää muuta kun yhden ratkaisun

4 kommenttia:

  1. älä nyt viitti pikkunen! sä et saa tehä itelles mitään. mitä se auttaa jos sä laihdut? mitä se auttaa jos sä viiltelet? et sä oikeasti voi kuollakkaan, ei se oikeesti auta mitään. Kunpa sä voisit puhuu sille sun omahoitajalle. Kirjota sille vaikka pieni kirje tai jotain, kyllä se ymmärtää!! SUN ON PAKKO PUHUA JOLLEKKIN VAIKKA SE OLIS VAIKEETA!! Lupaa? En haluu joku päivä lukee täältä et "tää on viimenen postaus koska tapan itteni ihan kohta". OOT OIKEESTI MULLE TÄRKEE ♥

    VastaaPoista
  2. älä tee itsellesi mitään, rakas, älä tee !

    VastaaPoista
  3. älä tee mitään, et saa!! mä tuun niin perässä jos teet jotain. mä en kestäis sitä, eikä kukaan muukaan. ihan liian monelle tulis ihan liian hirvee ikävä, ei me selvittäis täällä ilman suo. sun pitää puhua, sun täytyy sanoa kuinka paljon suhun sattuu!! ei ne voi muuten auttaa. nyt alan melkein toivomaan ettet pääsis sieltä osastolta, jos sun motiivit on noi.. rakas!! KERRO NIILLE, kerro ihan kaikki, pienimmätkin asiat. kyllä se helpottaa vielä, sihen vaan menee aikaa, mutta mä lupaan - sä oot kiitollinen myöhemmin, ettet tappanu itteäs. tällä elämällä voi olla vielä vaikka mitä tarjottavaa ja sinä pieni, sinä haluat nähdä mitä se tuo tullessaan, olet niiiiiiin rakas!♥

    VastaaPoista
  4. Tyttökulta :(

    Koita vaan saada ulos se kaikki paha olosi - huutamalla, piirtämällä, kirjoittamalla, puhumalla... Osastolla ja kodilla. Ajattele vaikka niin, että voiko mikään enää mennä pahemmaksi? Onko mitään menetettävää, jos kerrot?

    Paraneminen sattuu.

    Voimia!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)