lauantai 25. kesäkuuta 2011

Pää lyö tyhjää
ainoot ajatukset mitkä pyörii pääs
"mite voisin ottaa veitsen ilman et noi huomaa ja mennä omaa huoneesee viiltämää valtimo auki"
"mite voisin tappaa itteni nyt mahdollisimman nopeesti"
tääl jokanen aikuinen tulee juttelemaa mul ja kyselee koko ajan että millanen olo on
en mä niille osaa mitään sanoa
tai en mä tännekkään sitä osaa kirjottaa
ei tätä voi vaan kuvailla
on vaan niin helvetin paha olla
mun tekis niiin paljon ottaa joku veitsi ja nähdä ees verta
Mä en haluu sinne osastolle huomenna
mun olo ei todellakaan helpotu siellä
haluisin vaan jäädä tänne
et voisin viiltää nii paljo kui huvittaa 
...tai lopettaa tää kokonaa
Mut nyt tekis mieli viiltää vaik noi tarkistaa kädet ym. joka päivä 
haluun vaan nähä verta ja tuntee jotain muuta kun tän hirveen olon

Must tuntuu et mu pitäs mennä sanomaan jotain mun omahoitajalle tästä
mut en mä osaa sanoa tällästä ääneen 
ja sit se vaa kiikuttais mut sinne osastolle minne en todellakaan haluu
en osaa oikeesti kirjottaa nykyään enää mitään, oon pahoillani. 
Mut mun ajatukset on jotenki va nii sekasi
ettei täst tuu mitään 

Mä ihmettelen jos joku jaksaa lukee tätä samaa paskaa aina vaa... 
mut tätä mun päässä nyt vaan on tällä hetkellä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)