perjantai 3. kesäkuuta 2011

no one can’t fix me, i’m too broken

Mä en oikeesti tiedä, miten mä aion jaksaa kauaa…

Yöt menee siihen, että mä mietin itsemurhakirjeiden kirjottamista

eilen mä kirjoitin jo

en mä voi lähteä täältä sanomatta mitään

ja siihen, että mä mietin hyvää tapaa lopettaa tän

mä en vaan voi itelleni mitään

Se olis niiin paljon helpompi vaan hypätä jostain alas,

mut kai mä täällä pysyn

ainakin hetken vielä

Mut miksi?

Mä en osaa vastata tohon

ku mä en tiedä

mä en todellakaan oo täälllä sen takia, että haluaisin

mä oon täällä vaan muitten ihmisten takia

tiiän, oon sanonu sen jo aiemminkin, mutta se on totta

Mut en mä loputtomiin voi vaan niittenkään takia jatkaa tätä näytelmää

mä en pysty katsomaan tulevaisuuteen

miksi pitäisikään

en mä kuitenkaan ole täällä enää syksyllä

mä tiiän, mä en tuu selviimään edes kesästä

3 kommenttia:

  1. älä puhu tommosia. SÄ OLET VAHVA ETKÄ TOSIAANKAAN LUOVUTA!! Sä näytät kaikille ihmisille miten sä selviät tästä kaikesta!

    VastaaPoista
  2. Muo pelottaa IHAN HELVETISTI sun puolesta!! Et usko kuin paljon pelkään et teet jotain itelles - et saa!! Tiiän et hoen tätä koko ajan, mut sun pitäis pystyy kertomaan siel polilla. Ens kerralla oikeesti, sun on _PAKKO_. Ei ne osaa auttaa ku ei ne tiiä kaikkea. Meet vaan ihan vakavana ja sanot että haluat tappaa ittes. Se ei oo helppoa, en mä sillä, mutta se on sen arvosta ja nyt ei oo vaihtoehtoja, sun pitää sanoa se. Tai kirjottaa lapulle, jotenki se pitää tulla niitten tietoon. Kopioit vaikka tän blogitekstin ja näytät. Siinä ei oo mitään hävettävää, ne on varmasti nähny kaikenlaista eikä se satuta niitä. Enemmän satuttaa kaikkia, jos jätät asioita kertomatta. Oot niin ihana ja ainutlaatuinen et tää maailma ei kuule halua menettää suo! ♥ Sun aika lähteä ei ole vielä moneenmoneen kymmeneen vutoeen, oot rakas! ♥

    VastaaPoista
  3. SÄ TULET SELVIÄMÄÄN KESÄSTÄ. SÄ SELVIÄT TÄSTÄ KAIKESTA.
    Sä et saa tehdä mitään itsellesi, voi vitsi mua pelottaa hurjasti! Olen samaa mieltä kuin silence tossa ylempänä.
    Nyt paljon tsemppiä tyttö, älä luovuta vielä - lupaathan? Nyt ei ole vielä loppu. Kaikki ihana on vasta edessä päin!
    Halaus♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)