lauantai 4. kesäkuuta 2011

Ensin kiitos hirveesti kaikille ihanille, ketkä ootte nyt viimeaikoina tsempannu mua kamalasti <3

Mun pää on jotenkin sekasin, mä oon ihan sekasin. Joo, mä esitän kyl ilosempaa kun aiemmin, kukaan ei pysty näkemään mun lävitse.
Koko ajan mä ajattelen vaan, etä milloin mä teen sen, miten mä teen sen.

Nyt on sit koulut viimein loppu, kaikki muut itki siel ihan sikana, ja mä en tuntenu mitään. Mä en ees oo tajunnu, et koulu on loppu, tai ei sil oo mul ees mitää välii, ei millää oo mul mitää välii, en mä kuitenkaa osaa nauttii, oli loma tai ei...

M pyys, et tullisin yhen meijän luokkalaisen luo, sinne menee melkee kaikki meijän luokkalaiset, mut en mä haluu, enkä ees pääse, ku mun pitää tulla syömään vittu kolmen tunnin välein... Eikä muutenkaa kiinnosta kattoo ku toiset juo päät täytee, ku mä en ite aio juoda mitää...

Ja mä en oo tehny koulun eteen _mitään_ koko ysin aikana, varsinkaan keväällä, ja silti mun keskiarvo nous! Siis mitä vittua? No, eipä se mua haittaa... opet oli vissii armollisii viimisenä keväänä...

HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE IHANILLE

1 kommentti:

  1. no mut hienoo jos sun keskiarvo nous :) ja ihanaa kesää sullekkin! ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)