lauantai 4. kesäkuuta 2011

rintaa puristaa
henki ei kulje
tuntuu kuin olisi ylimääräinen möykky mahassa
haluun pois
mä en jaksa tätä oloa
tekis mieli ottaa taas ne sakset, mutta ei sekään hyödytä tarpeeksi
se ei satu tarpeeksi
pitää tehdö jotain enemmän
jotan,mikä sattuu enemmän
jalat on koko ajan viemässä ulos
eikä tulossa takaisin
mutta toistaiseksi mä oon vastistanut niiden tahtoa
mutta en tiedä kuinka kauan jatkan
Mä oon vaan niin väsyny tähä paskaan
mä en jaksa
aikuiset selittää lukiosta ja kaikesta tulevasta,
ja musta tuntuu että ne puhuu jostain toisesta ihmisestä
eihän tuo kosketa mua?
en mä oo tekemässä mitään
kaikki ahistaa ihan järkyttävästi
ainoo mitä mä nyt haluan
mä haluan pois täältä, lopullisesti

mä en voi itelleni mitään, mä en jaksa esittää enää kauaa
mul on vaan niin helvetin paha olo
mä en osaa kirjottaakkaa enää mitään
wrhwehqejkqerkjkeq ei täst tuu mitääään sori


1 kommentti:

  1. eii en mä ole laihtunut :( peilin edessä kaikki näyttää samalta ellei suuremmaltakin =( kiitos kuitenkin ! Halit sinnekkin <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovet tervetulleita! Jos et halua, että kommenttisi julkaistaan, ilmaise se kommentissasi :)